Kirsten Baltzer
ABC-modellen for udfordrende undervisningsdifferentiering
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”ABC-modellen for udfordrende undervisningsdifferentiering” af Kirsten Baltzer, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 111/112, 2019.
Udfordrende læringsmiljøer til naturfagstalenter
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Udfordrende læringsmiljøer til naturfagstalenter” af Kirsten Baltzer, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 111/112, 2019
Skrivelyst i et specialpædagogisk perspektiv
Bent Saabye Jensen, Bente E. Hagtvet, Britt Johansson, Dorthe Bleses og Mette Kjær Andersen, Gert Rijlaarsdam og Anne Toorenaar, Helén Sämfors, Janne Hedegaard Hansen, Judith-Ann Chrystal og Ulla Ekvall, Jørgen Frost, Kirsten Baltzer, Kirsten Friis (red.), Lis Pøhler, Marianne Ors, Marianne Würtz, Sigrid Madsbjerg (red.), Torben Pøhler
Bog *OBS: NEDSAT* Eksempler og bud på, hvad skrivelyst er, og hvordan man kan fremelske og fastholde skrivelysten for elever med skriftsproglige vanskeligheder
Psyke & Logos nr. 1, 2009
Anne Maj Nielsen (red.), Birgit Dyssegaard, Bo Møhl (red.), Brittany Wild Post, Camilla Bruun, Christine Weinreich, Elisabeth Lira, Ernesto Anasarias, Finn Kjaerulf, George B. Radics, Gurvinder Singh, Jan Tønnesvang (red.), Jens Mammen, Joseph De Rivera, Judi Fairholm, Julio G. Arenas (red.), Jytte Bang (red.), Kirsten Baltzer, Kirsten Nielsen, Klaus Bærentsen (red.), Line Natascha Larsen, Louise Harder, Louise Svendsen, Louise Vinther Larsen, Maren Markussen, Mette Skovgaard Væver (red.), Nadia B. Pulmano, Peter Berliner (red.), Rasmus Bjerngaard, Sara Korngut, Silja Henderson, Svend Brinkmann (red.), Søren Lyberth, Søren Vestergaard Mikkelsen, Tia Hansen (red.), Tine Meyer Thomsen
Tidsskrift Theme: Peacebuilding and Protection of Vulnerable Groups
TEAM
Anders Halling, Anders Ramian Trillingsgaard, Kent Nielsen, Kirsten Baltzer, Mads Krarup, Morten Bertelsen (red.), Reinhard Stelter (red.), Sidsel Ejerskov Sørensen, Sofie Ejlersen
Bog E-bog Giver svar på, hvordan udvikling og læring i team kan blive en succes, fx ved at anvende sport som metafor til at fremme teamudvikling, læring og forståelse af samarbejde