Marie Neergaard Hansen
På sporet af dialogisk undervisning - historiske, teoretiske og empiriske perspektiver
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”På sporet af dialogisk undervisning - historiske, teoretiske og empiriske perspektiver” af Marie Neergaard, Ulla Højmark Jensen & Randi Skovbjerg Sarp, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 114, 2019.
Kognition & Pædagogik nr. 114
Andreas Nielsen (red.), Ulla Højmark Jensen, Marie Neergaard Hansen, Randi Skovbjerg Sarp, Ove Christensen, Pernille Hargbøl Madsen, Anne Rasmussen Priisholm, Yvonne H. Roug-Andersen, Siv M. Gamlem, Kari Smith, Kim-Daniel Vattøy, Charlotte Riis Jensen, Michael Bang Sørensen, Mikkel Risbjerg, Preben Olund Kirkegaard, Helle Mathiasen
Tidsskrift Kognition & Pædagogik nr. 114 - nr. 4, 29. årgang - december 2019. Tema: Dialogisk undervisning og pædagogisk praksis