Preben Olund Kirkegaard
Kognition & Pædagogik nr. 118
Micki Sunesen (red.), Dion Sommer, Gro Emmertsen Lund, Helle Rabøl Hansen, Martin Brøchner-Nielsen, Preben Olund Kirkegaard
Tidsskrift Kognition & Pædagogik nr. 118 - nr. 4, 30. årgang - december 2020. Tema: BØRNE- OG ELEVPERSPEKTIVER.
Dialogisk undervisning og feedback
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Dialogisk undervisning og feedback” af Preben Olund Kirkegaard, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 114, 2019.
Kognition & Pædagogik nr. 114
Andreas Nielsen (red.), Ulla Højmark Jensen, Marie Neergaard Hansen, Randi Skovbjerg Sarp, Ove Christensen, Pernille Hargbøl Madsen, Anne Rasmussen Priisholm, Yvonne H. Roug-Andersen, Siv M. Gamlem, Kari Smith, Kim-Daniel Vattøy, Charlotte Riis Jensen, Michael Bang Sørensen, Mikkel Risbjerg, Preben Olund Kirkegaard, Helle Mathiasen
Tidsskrift Kognition & Pædagogik nr. 114 - nr. 4, 29. årgang - december 2019. Tema: Dialogisk undervisning og pædagogisk praksis
Mundtlighed og dialog som en didaktisk opmærksomhed
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Mundtlighed og dialog som en didaktisk opmærksomhed" af Preben Olund Kirkegaard, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 108, 2018.
Kognition & Pædagogik nr. 108
Lea Lund (red.), Per Fibæk Laursen, Sarah Robinson, Thomas R.S. Albrechtsen, Lotte Rahbek Schou, Preben Olund Kirkegaard, Søren S.E. Bengtsen, Rikke Toft Nørgård
Tidsskrift Kognition & Pædagogik nr. 108 - nr. 2, 28. årgang - juni 2018. Tema: DIDAKTISK OPMÆRKSOMHED - KOLLEGIAL REFLEKSION.