Webinar

Onsdag 2. februar 2022 / Kl. 09:00 - 10:00

Webinar: Hybrid ledelse

Tid

2. februar 2022
Kl. 09:00 - 10:00

Type

Webinar

Pris

Gratis

Tilmeld

Hybrid ledelse

I anledning af bogen Hybrid ledelse inviterer vi til webinar den 2. februar kl. 9. På webinaret præsenteres en række af bogens vigtigste pointer om god ledelse på den hybride arbejdsplads.

Hvad er en hybrid arbejdsplads? Hvilke fordele (og ulemper) kan der være ved øget fleksibilitet? Og hvorfor er mere hjemmearbejde ikke nødvendigvis lig med, at organisationen bliver mere hybrid?

På webinaret præsenterer forfatterne en overbliksmodel, som kan bruges i samtalerne om de forskellige behov, der skal tages højde for – opgaveløsningen, arbejdsfællesskabet, samarbejdsfladerne og de individuelle forskelle. Samt lederens vigtigste opgaver, når der skal skabes sammenhængskraft, trivsel og stærkt tilhørsforhold på den hybride arbejdsplads.

 Webinaret giver: 

  • Forståelse for balancen mellem hensynet til arbejdsopgaverne og kerneopgaven, arbejdsfællesskabet og samarbejdsfladerne samt de individuelle behov og præferencer, som har betydning for både trivsel og performance.
  • En arbejdsmodel til tilrettelæggelse af samtaler om rammesætning af den hybride arbejdsplads.
  • Et bud på en proces for samtaler og møder, når rammerne for den hybride arbejdsplads skal aftales, vedligeholdes og evalueres.

Har du ikke mulighed for at se med direkte den 2. februar, så modtager du senere på dagen et link, så du kan se eller gense webinaret, når det passer dig.