Kari Smith
Kognition & Pædagogik nr. 114
Andreas Nielsen (red.), Ulla Højmark Jensen, Marie Neergaard Hansen, Randi Skovbjerg Sarp, Ove Christensen, Pernille Hargbøl Madsen, Anne Rasmussen Prisholm, Yvonne H. Roug-Andersen, Siv M. Gamlem, Kari Smith, Kim-Daniel Vattøy, Charlotte Friis Jensen, Michael Bang Sørensen, Mikkel Risbjerg, Preben Olund Kirkegaard, Helle Mathiasen
Tidsskrift * Udkommer MEDIO DECEMBER * Kognition & Pædagogik nr. 114 - nr. 4, 29. årgang - december 2019. Tema: Dialogisk undervisning og pædagogisk praksis
Udkommer Mandag 16. december 2019.
Evaluering i et dialogisk perspektiv
Anni Hensel, Arne Mogensen, Bente E. Hagtvet, Frans Ørsted Andersen, Ingvar Lundberg, Jørgen Frost (red.), Kari Smith, Katrine Herrlin, Olga Dysthe, Solveig-Alma Halaas Lyster
Bog Evalueringsbegrebet behandles både teoretisk og praktisk, og der diskuteres forskellige opfattelser af begrebet samt konsekvenser for praksis