Der er højtbegavede børn på alle skoler og i alle klasser. De har altid været der, de er i vores klasser i dag, og det skal de forhåbentlig blive ved med at være. Det er ikke et særligt storbyfænomen, en fiks idé eller noget der går over. Alligevel er der på de fleste skoler begrænset viden om, hvad det vil sige at være højt begavet, hvordan eleverne identificeres, og hvad man som fagprofessionel med fordel kan være opmærksom på, så også de højtbegavede elever trives og udvikler deres talent i skolen.
1-2-3 Differentiering indskoling
1-2-3 Differentiering mellemtrin
-
1-2-3 Differentiering - Dansk 4.-6. klasse
I 1-2-3 Differentiering - DANSK er der differentierede forløb om Gys og gru, Kortfilm og et Brug bolden-forløb. 1-2-3-bøgerne giver læreren mulighed for at gennemføre differentieret undervisning, der udfordrer alle elever i klassen – på en nem og overskuelig måde.
350,00 kr. -
1-2-3 Differentiering - Matematik 4.-6. klasse
I 1-2-3 Differentiering – MATEMATIK er der differentierede forløb om Chance, sandsynlighed og risiko, Konstruktion og kommunikation om polygonformer og Budget og økonomi. 1-2-3-bøgerne giver læreren mulighed for at gennemføre differentieret undervisning, der udfordrer alle elever i klassen – på en nem og overskuelig måde.
350,00 kr. -
1-2-3 Differentiering - Engelsk 4.-6. klasse
I 1-2-3 Differentiering – ENGELSK er der differentierede forløb om Fantasy Island, Early Man og Inventions. 1-2-3-bøgerne giver læreren mulighed for at gennemføre differentieret undervisning, der udfordrer alle elever i klassen – på en nem og overskuelig måde.
350,00 kr.