Micki Sonne Kaa Sunesen
Kort & godt om KOMPETENCEUDVIKLING
Bog Hvad er kompetenceudvikling? Hvordan arbejder man seriøst og strategisk med kompetenceudvikling, så både organisationen og den enkelte når i mål?
Transfer og professionelle læringsfællesskaber
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Transfer og professionelle læringsfællesskaber” af Micki Sonne Kaa Sunesen, udkommet i tidsskriftet Erhvervspsykologi, nr. 3, 2020.
Deep Learning i den nye forberedende grunduddannelse, FGU
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Deep Learning i den nye forberedende grunduddannelse, FGU” af Micki Sonne Kaa Sunesen, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 116, 2020
Erhvervspsykologi nr. 3, 2020
Rasmus Lund-Nielsen (red.), Claus Elmholdt, Kasper Trolle Elmholdt, Stephanie Semay Bäckström, Jeppe Lajer, Morten Svalgaard Nielsen, Peter Dieckmann, Micki Sonne Kaa Sunesen, Jakob Hassing Pedersen, Lykke Mose
Tidsskrift ERHVERVSPSYKOLOGI Volume 18 - nummer 3 - oktober 2020. Tidsskrift om DIALOG > UDVIKLING > LEDELSE > ORGANISATION.
Kognition & Pædagogik nr. 116
Frans Ørsted Andersen (red.), Camilla Brørup Dyssegaard, Niels Egelund, Karen Bjerg Petersen, Jakob Petersen, Rebekka Bøgelund, Louise Tidmand, Micki Sonne Kaa Sunesen, Tine Waast, Lise Mølgaard, Esben Klange, Bjarne Wahlgren, Susanne Gottlieb, Vibe Aarkrog, Jonas Sprogøe, Ingrid-Margrethe Thrane, Lena Boström, Göran Bostedt, Niels Larsen
Tidsskrift Kognition & Pædagogik nr. 116 - nr. 2, 30. årgang - september 2020. Tema: NY FGU OG ERHVERVSUDDANNELSE
Mediated Learning Experience
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Mediated Learning Experience. Mediering, feedback og mål" af Micki Sonne Kaa Sunesen, udkommet i tidsskriftet Kognition & Pædagogik, nr. 107, 2018.
Kognition & Pædagogik nr. 107
Frans Ørsted Andersen (red.), Lena Lindenskov, Thomas Illum Hansen, Camilla Kølsen Petersen, Micki Sonne Kaa Sunesen, Mette Marie Ledertoug, Kirsten Gibson, Louise Tidmand, Tina Ravnsmed Hamborg, Dennis Astrup Holand
Tidsskrift Kognition & Pædagogik nr. 107 - nr. 1, 28. årgang - marts 2018. Tema: MÅL OG MENING, EKSAMEN OG EVALUERING.