Feedback
Atlas over professionelle samtaler
Bog E-bog Hjælper dig med at skabe orientering i samtalens terræn og finde vej, så samtalen fører til fælles forståelse og skaber grundlag for handling.
Systemisk coaching, 2. udgave
Bog E-bog Grundbog for coaches og andre samtalepartnere, der ønsker at dygtiggøre sig i arbejdet med samtaler og coaching. Denne 2. udgave er gennemskrevet og opdateret med ny litteratur, og der er tilføjet nye kapitler om bl.a. om grafisk facilitering.
Distribueret ledelse
Bog E-bog Den formelle leder kan ikke tage ansvaret for hver eneste handling i en kompleks organisation. Feedback og feedforward er nøglebegreber i distribueret ledelse, fordi ledelse bliver en tovejskommunikation mellem alle, der distribuerer og løser opgaver. Det bringer ledere tæt på praksis, som udvikles i samarbejdende professionelle læringsfællesskaber, der styrker den professionelle kapital i organisationen.
Studiegruppen, 2. udgave
Bog E-bog På mange uddannelser er arbejde i studiegrupper udbredt og har stor betydning for, hvor godt de studerende kommer igennem deres uddannelse. Denne bog ruster de studerende til at facilitere samarbejde og møder - både på studiet og i et fremtidigt arbejdsliv.
Feedback gentænkt
Bog E-bog Her er bogen, der giver dig ny inspiration til og nye ambitioner for arbejdet med feedback.
Befri samtalen
Bog E-bog Grundbog i professionelle samtaler til dig, der vil skabe virksomme og smidige professionelle samtaler.
Feedback
Bog Bogen viser, hvordan vi kan indtage en anden holdning til vores børn, kolleger, venner og partnere, således at de ikke alene oplever, at de bliver set – men også værdsat