Hanne V. Moltke
MUS-samtalen
Trille Frodelund Lykke, Hanne V. Moltke, Asbjørn Molly, Ida Gamborg Nielsen, Stine Reintoft, med bidrag af Joachim Langagergaard
Bog E-bog Revitalisér MUS-samtalen ved at koble den til organisatoriske mål og indsatser. Derved bliver den en værdiskabende og meningsfuld samtale for både medarbejder og leder.
Retfærdighed i organisationer
E-bog DIGITAL ARTIKEL: ”Retfærdighed i organisationer” af Hanne V. Moltke & Heidi Graff, udkommet i tidsskriftet Erhvervspsykologi, nr. 2, 2020.
Erhvervspsykologi nr. 2, 2020
Stine Reintoft (red.), Rasmus Lund-Nielsen (red.), Louise Dinesen (red.), Hanne V. Moltke, Heidi Graff, Cecilie Eriksen, Preben Kok, Thomas Specht, Thomas Johansen, Thomas Bonderup
Tidsskrift ERHVERVSPSYKOLOGI Volume 18 - nummer 2 - september 2020. Tidsskrift om DIALOG > UDVIKLING > LEDELSE > ORGANISATION.
Ledelse efter fyringer
Bog E-bog Sætter fokus på, hvordan man skaber gode rammer for at håndtere tabet af kolleger, genfinde mål og retning og reorganisere arbejdsprocesser og arbejdsfællesskaber, så de tilbageværende medarbejdere kan løfte organisationen videre.
Jeg er social kapital
E-bog DIGITAL ARTIKEL: "Jeg er social kapital - Teorien tager ordet" af Heidi Graff og Hanne V. Mloltke, udkommet i tidsskriftet Erhvervspsykologi, nr. 2, 2016.
Erhvervspsykologi nr. 2, 2016
Christina Giordani Langeland (red.), Heidi Graff, Hanne V. Moltke, Michala Schnoor, Sune Bjørn Larsen, Thomas Bjørn Larsen, Christian Harpelund, Mette Madsen, Mogens Lilleør
Tidsskrift Volume 14 - nummer 2 - juni 2016
Grafisk facilitering
Bog Bogen handler om kommunikationsværktøjet af samme navn til brug i faciliteringssammenhænge i en organisatorisk kontekst. Bogen gennemgår det visuelle sprogs udvikling fra fortidens hulemalerier til nutidens Emojis og fremlægger teori og forskning om hjernens opbygning og funktion, læring og hukommelse i koblingen af ord og billeder.
Søgemodel - Social kapital i aktion
Bog Søgemodellen, som følger med som indstik i bogen Social kapital i aktion kan her bestilles separat.
Social kapital i aktion
Bog E-bog Man kan lære at samarbejde om kerneopgaven på måder, så den sociale kapital øges. Samarbejde om kerneopgaven med kolleger og samarbejdspartnere er afgørende i forhold til at kunne håndtere den kompleksitet, der ofte er rundt om en given borger eller kunde.
Social kapital i organisationer
Bog E-bog Hvad gemmer sig bag begrebet ’social kapital’, og hvordan får vi organisationens sociale kapital til at vokse? Hvordan bringer vi social kapital ind i organisationens hverdag – på alle niveauer?